torsdag, september 03, 2009

Captains log

Captains log 20090903: 114.3kg

3 kommentarer:

Goran van Den Buske sa...

Kul att du kan tänka tvåsiffrigt. Det kan inte jag. Är gravt dyskalkyliker,;)

fuldrutt™ sa...

Jag har inga problem att räkna eller tänka binärt, snart hoppas jag väga mindre än 1100100 kg

Ozzys mor sa...

Hej
Här tickar det nedåt ser jag, grattis.
Tänkte att jag svarar här på frågan om min op.
Jag hade blåsljud när jag var liten som opererades. Förträgning( ett membran) i kroppspulsådern. Nu har jag blivit sämre på äldre dar( 34) och det har växt igen ett nytt som stoppade upp blodflödet. Var även fundering på om jag behövde byta klaff. Den 27/ 8 var jag på Sahlgrenska, membranet var större än dom trodde och klaffen behövde lite uppstamande stygn, lite plastik.
Men nu ska jag va som "ny" =)
Har varit en vecka med en jävla smärta, men med nya piller idag så kommer jag faktiskt få åka hem till forshaga imorgon em! GÖTT!