torsdag, juli 09, 2009

Captains log

Captains Log 20090709: Vikten imorse stannade på 122.6kg. Inte illa efter en vecka med pilsner och whiskey då jag befann mig på resande fot. Maten jag åt var dock LCHF vilket faktiskt inte var något problem alls under MC-semestern. Äggen höll sig bra trots värmen. Med Bullens pilsnerkorv, tonfisk på burk och tubmajonäs kan man laga bra käk. När jag tänker på det var maten denna resan godare än under förra sommaren, då jag åt en del bröd + mjukost på tub.... fick ju varm mat nu och det är alltid godare. Dessutom är det alltid mysigt att stanna till lite längre vid nån älv och ta sig tid att laga riktig mat på trangiaköket.

Det blir en ny vägning emellan de vanliga torsdagsvägningarna för jag tror att jag egentligen väger mindre.... har lixom mycket i kroppen nu som väntar på att komma ut, om ni fattar...

Inga kommentarer: