torsdag, maj 07, 2009

yngre bror?

Idag drog motorträffen igång, varje torsdag under sommarhalvåret är det motorträff med "massor" med hojar och bilar och balla byggen... Det är väldigt kul såhär i början av säsongen att träffa många gamla hojbekanta man inte sett på hela vintern. Lika kul är ju att se vad de skruvat med och att se vilken färg de har på hojen nu, eller vilka nya gula örnar, fransar åvadförskit de skruvat dit..

Fast roligast var det att bli "halvt igenkänd" av en snubbe, han frågade efter min storebror, han med BMWn... asså, han trodde att jag var min egen lillebror... jag har ingen bror.... han kände inte igen mig ;-) Denne biker började med LCHF stångrakt, åt, precis som jag, räkmacka utan att äta brödet...

ps, måste köpa ny mc-jacka...den gamla fladdrar för mycke nu, nån som vill köpa en svart begagnad allvädersjacka i storlek XXXL? ds.

Inga kommentarer: